mandag den 2. april 2012

Vinderne af Giveaway

Så blev det 2. April og der skulle trækkes 2 vindere af min Giveaway,
Er glad for i har haft lyst til at deltage alle sammen :)

Jeg fandt vinderne inde på Random.org

Vinderen af de gule kyllinger & 3 uspiselige påskeæg blev Lone Engelhardt.


Vinderen af de blå kyllinger & 3 uspiselige påskeæg blev  englen

Så vinderne må gerne sende en mail til mig med deres adresser, så kyllingerne kan flytte fra reden og hjem til deres nye hjemme - sablas@mail.dk

4 kommentarer:

  1. Jubii. Adresse sendt. Glæder mig til at passe godt på dine kyllinger :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Så bliver de sendt afsted i morgen :)

      Slet
    3. Ih jeg glæder mig til at de skal pynte i min stue :o)

      Slet