fredag den 1. juni 2012

3 Styks....

.. peber chili planter som der er vokset, bliver spændende og se hvad der kommer ud af de tre, om de alle sammen er peberfrugt planter eller om der os er chili i blandt dem :)


Bloggen er lidt stille for tiden, for der er simpelthen ikke tid til alle de krea ting jeg gerne vil lave.
- venter på jeg får mig en overlocker i fødselsdags gave den 6 Juni :-D

Så er vi os så småt gået i gang med at pakke nogen ting ned i flyttekasser - vi skal flytte den
 1 Juli !!
- det bliver bare lækkert..

God weekend til jer skønne bloggere.

4 kommentarer:

  1. Tvivler på om vores chili når at komme op:-) Er vild med papiret omkring dine dåser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man da håbe de gør :-)

      Tusind tak - synes os det ser pænere ud med tapeten rundt om dem end den kedelige grå farve.

      Er meget spændt på at se hvor lange de planter bliver og om hvornår der sker noget :-)

      Slet
  2. Det bliver spændende om peberfrugterne kommer til at trække vand i øjnene... Dejlig med nyt sted at bo... Til den tid vil vi se billeder;0)
    Jeg har også en lidt stille blog - arbejder bare HELT vildt for tiden...
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver spændende og se hvad det bliver til..
      Skal nok smide billeder ind af det nye hjem, får endda os mit eget lille hobby hjørne!!! :-D

      Ja har godt lagt mærke til du ikke laver så mange indlæg for tiden, men du kommer da frem med lidt engang imellem - det er da mere end der sker på min blog :-)

      Slet