torsdag den 18. oktober 2012

Efterårsferie = bruge mange penge!

Man kan jo ikke lade vær med at shoppe på nettet, når man nu er hjemme med lille manden og han så sover til middag.

Jeg har købt alle Davids kalendergaver igår - så nu venter jeg bare på de kommer en af dagene med posten, men der skal nok komme et indlæg om det på et tidspunkt :-D
(altid godt at have det klaret - så skal man ikke stresse over det!)

Den første voksdug er sneget sig ind i vores hjem - da jeg så den på nettet og til ingen penge så syntes  jeg da den skulle herhjem og pynte lidt på spisebordet. (lidt forandring fryder engang imellem) :-)

Så kan jeg endelig også vise mine lysestager jeg købte i den lokale genbrugs for et stykke tid siden - alle 3 for 25 kr. det var da lidt af et kup synes jeg :-)


Vi har også hygget med kastanjer og garn - faldt over noget grøn og orange NEON garn i stof2000 & det blå garn er fra søstrene grene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar