mandag den 18. marts 2013

Med på Vest bølgen

Så har jeg endelig fået lavet en vest som passer til nederdelen som jeg viste i et tidligere indlæg :-)

Vesten var lidt mere drilsk end nederdelen, så det var godt det kun var en øver! :-)
Er ikke helt tilfreds.
Men nu har jeg da fået syet mit første lille sæt, i str. 80/86 fra minikrea mønstrene

Men øvelse gør jo mester, så det er bare at klø på og prøve forskellige variationer af vesten :-)


Så skal jeg snart klippe stof til at afprøve "Chris" bukser, så Krøltoppen kan få et par hygge bukser :-)

God blæsevejrsdag, venter stadig på den snestorm skal komme!
- så den kan blive overstået og foråret kan komme !!

Kh Sabrina

11 kommentarer:

  1. Sikke et fint sæt! Flot lavet og lækkert stof : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak for de søde ord Anna :)
      Nu mangler jeg bare en lille pige og putte det på, tror bestemt ikke krøltoppen kan passe det og tror heller ikke det lige er hans stil :-D
      Fortsat god aften
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Hvor er det et lækkert sæt! Jeg skal helt sikkert have købt det mønster til vesten. Jeg har det ligesom dig - den snestorm skal bare overståes.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina :)
      Ja det synes jeg bestemt du skal have gjort, du kan lave så mange fine veste!
      Ja den kan bare komme an, og så smutte igen, tak!
      Fortsat god aften
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Virkelig fint sæt, bliver helt inspireret :)

    kreagrotten.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord Julia :)
      Så er jeg blevet fast læser på din blog :)
      Fortsat god aften
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Flot flot og skønne forårsfarver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle :)
      Fortsat god aften
      Kh Sabrina

      Slet
  5. Super sødt sæt ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eline :)
      Fortsat god aften
      Kh Sabrina

      Slet
  6. Mange tak for de søde ord :-D
    God tirsdag Fru Jensen ;-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet