tirsdag den 2. juli 2013

NEON GIVEAWAY :-D

Så synes jeg i fortjener endnu en giveaway og det er endnu en hjemmelavet en af slagsen :o)

Suttesnore - de passer til alle slags sutter, både mam men også almindelige sutter med hang, da man kan tage silikonedimsen ud og så hænge hangen i suttesnoren, da der er trykknap i..

1 heldig vinder kan vælge frit hvilken af de disse 5 farver hun/han kunne tænke sig,
for at deltage i min giveaway skal i følgende:

1 lod for fast læser via bloglovin og kommentar.
2 lodder for at "synes godt om" om min side på facebook og kommentar under billeder herinde.
3 lodder for fast læser via bloglovin, kommentaren og  "synes godt om" min side på facebook
5 lodder for det ovenstående og så dele min giveaway på din blog.

HUSK OG SKRIV I KOMMENTAREN HVILKEN EN AF FARVERNE I KUNNE TÆNKE JER AT VINDE :-)
(Blå, Orange, Gul, Pink, Grøn)


Håber i har lyst til at deltage

Rigtig god sommer

Kh Sabrina :o)

11 kommentarer:

  1. Deltagerne med 1 lod. Den orange er fin ;-)

    SvarSlet
  2. Deltager med et enkelt lod. Jeg Synes den blå/turkise har en fantastisk farve! Så den ville jeg dælme gerne nuppe :)

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med et lod - og er lidt vild med den gule ;0)

    SvarSlet
  4. Deltager emd et lod - og ELSKER den grønne!

    SvarSlet
  5. Jeg snupper 5 lodder .... og håber på at vinde den pink. Den matcher perfekt Prinsessens nye tøj (http://www.superprinsessen.dk/2013/07/stjerner.html)

    SvarSlet
  6. deltager med 5 lodder
    og ønsker den pink!

    regnbuemig.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 5 lodder og er også med på Instagram :-)
    Jeg vil gerne vinde den grønne til min venindes søn.

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 1 lod :-)
    og jeg ønsker den blå hvis heldet er med mig :-)
    Mvh Christina

    christinaibsen@hotmail.com
    (http://lykkeliglesbisk.blogspot.dk/)

    SvarSlet
  9. deltager med 3 lodder og x fingre for den pinke:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :) Og hvis jeg er heldig, synes jeg den gule er rigtig fin! :)
    Mvh Mai

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med et lod og hvis jeg skulle være en af de heldige vindere, så ønsker jeg mig den i pink :-)

    SvarSlet