torsdag den 19. september 2013

20 spørgsmål

Så er der en blogleg igang igen, og selvfølgelig hoppede jeg med på legen, om at svare på 20 spørgsmål om mig selv :-)


 
1. Kan du lide kinesisk mad?
- Tja lidt, er ikke så vild med særlig mange grøntsager og som regel er der altid MANGE grøntsager i kinesisk mad.
 
2. Kan du lide kaffe?
- Nej, er aldrig blevet voksen :-D Lærer nok heller aldrig at drikke kaffe.
 
3. Sover du på en speciel måde?
- Nej det tror jeg da ikke :)
 
4. Kan du spille poker?
- Nej
 
5. Vil du have børn?
- Nu har jeg allerede et, men man kan aldrig vide om der kommer flere til om et par år eller 5 :)
 
6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Ja desværre, en enkelt gang, efter krøltoppen havde haft feberkrampe!
 
 
7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Bestemt en pool, havet er smukt, men er på en eller anden måde "bange" for havet, jeg kan godt svømme men skal helst kunne bunde :)
 
8. Hvad bruger du flest penge på?
- Tja nok udgifter.. eller tøj/legetøj og stof til min krøltop :)
 
9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- Puha jeg kan godt lide mange serier, men en af dem som der hitter er Gossip Girl, tror jeg.
 
10. Hvem er den sjoveste person du kender?
-  Min søn :-D
 
11. Hvordan er din ringetone?
- Den hedder vidst Timba (måtte lige tjekke op på det) :)
 
12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Nej desværre!
 
13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- En rød duplo klods
 
14. Flirter du meget?
- Naah, kun med manden min, ellers gør jeg det bestemt ikke bevidst :-D
 
15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja, men har aldrig selv gjort det. Slår gladeligt ved siden af og ser om det bliver gjort rigtigt :)
 
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Øh pas, en børnebog ;)
  
17. Læser du avis?
- Nej, læser til tider nyheder på nettet.
  
18. Synger du i bilen?
- Ja da, hvis der kommer en god sang man kan synge med på :)
 
19. Kan du danse tango?
- Nej.
 
20. Er du glad?
- Ja, den synes jeg da selv :)

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt at du også leger med. Vi to burde spise kinesisk sammen - jeg vil gerne spise grøntsagerne:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet