torsdag den 16. januar 2014

Motivations tavle - til vægttab

Jeg har længe gerne ville tabe mig, har også haft startet men hurtigt stoppet igen.
- nu har jeg noget det kan motivere mig, hver gang jeg går ind i soveværelset :-)



Jeg har kun brugt halvdelen af tavlen, da manden min skal bruge den anden halvdel til at prøve og stoppe med at ryge :-)


Jeg har en drøm om at jeg gerne vil tabe max 40 kg og for hvert 5. kilo jeg taber kan jeg sætte et kryds i feltet..
Jeg er så småt gået igang igår med selve vægttabet, er begyndt at tælle kalorier og træne lidt med håndvægten og trænings cyklen vi har herhjemme og så har jeg bestilt en trænings hulahopring :-D

Kh Sabrina


7 kommentarer:

  1. Jeg tror på du kan gøre det. Det bliver ikke lige nemt altid men jeg hepper på dig.

    Jeg vil også gerne selv af med det bløde på maven og sidebenene og har nu trænet flittigt i LOOP siden nytår. Endnu har jeg hverken fået faste baller, flad mave eller tynde lår men jeg "klør" på... det kommer vel på et eller andet tidspunkt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak Linette :-)
      Nej ting tager desværre tid, lidt øv at det ikke bare sådan forsvinder hurtigt, kunne da være skønt :-D
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Det var en god ide! Det er altså vigtigt at have en form for visualisering af sit mål.
    Jeg er også på den igen. Nu er min "baby" blevet et år, nu skal jeg i form igen og væk med de kilo der er for meget ;-) Jeg ved at den vægt hvor jeg har det bedst liiige er 12kg under det jeg vejer nu. Og det skal laves om. Held og lykke i kampen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis - skal have noget der minder mig om det hver dag, så jeg ikke bare køre død i det :-)
      Det kan du sagtens - held og lykke med kampen mod de 12 kg :-)
      Kh Sabrina

      Slet
    2. Tak :-) Måske kan vi finde inspiration hos hinanden på Instagram. Det er tit der man finder gode mad og motions tip/motivation synes jeg :-) I sommers havde jeg en god periode hvor vi virkelig fik lækker mad herhjemme til alle måltider, og hey, der tabte jeg mig også. Mon ikke jeg kan komme ind i sådan en periode igen. Ihvertfald kører det godt med aftensmaden her i det nye år. Det er dejligt :-)

      Slet