fredag den 28. august 2015

To do - Ta da i september

Jeg er hoppet med på vognen, med to do - ta da i september som man kan se hvad går ud på hos Linda :)

Bloggen har simpelthen været for stille ALT for længe, så man må håbe denne lille leg kan få lidt gang i blogland igen :)
Jeg vil ihvertfald forsøge at gøre mit bedste. :)



Min to do - liste for september.


  • Sy mindst 5 bluser til David, så der er lidt til efterårs garderoben.                                        
  • Sy elefant-vinterhue til David
  • Sy et par underbukser til David.
  • Mal legehuset, så det er klar til vinter-perioden. 
  • Sy et penalhus efter denne DIY

Min liste er ikke så lang, da tiden er knap, men der ligger da flere ting indenunder hvert punkt :-D

Andre der kan lokkes til at være med? :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar