tirsdag den 29. september 2015

Super-blodmåne 28.09.2015

Manden stod op kl. 4 og så stod jeg også lige ud af sengen for at se om man virkelig kunne se den blodmåne som de snakkede om i TV om søndagen.
Det kunne man sørme, ved 4 tiden kunne man se en rød ring rundt om måneden, det så bare super flot ud. Men jeg lagde mig altså til at sove lidt igen til jeg skulle op. Kl 5 stod jeg op, gjorde mig færdig og så kiggede jeg ud af vinduet og så var månen altså RØD.
Det måtte jeg altså tage et billede af, jeg fandt mit kamera frem, kunne ikke holde det helt stille, men fik da et okay billede af månen :-D


Fik i andre set den igår? :)


2 kommentarer:

  1. Fint foto - og herligt at du nåede at opleve dette smukke fænomen hele to gange! Min mand vækkede mig ved 5-tiden, hvor jeg lige fik fanget et smukt glimt også. Det er jeg virkelig glad for.

    SvarSlet
  2. det giver da helt klart et godt billede af hvordan den så ud, :)

    SvarSlet